with my sis....

Saturday, August 11, 2012

me again

Assalamualaikum...
sedar x sedar cuma tinggal berapa hari je lagi nak raya kan....orang pon sibuk duk beli itu la ini la tapi adakah kita sempat perasan dlam beberapa hari nilah malam lailatul qadar...haaa acano tuh...hope ambil perhatian.Bukannya apa ada berapa hari je untuk kutip pahala yg beganda ganda ni....kita tak tau samada tahun depan smpat lagi ke x nk jmpa dgan bulan ramadhan kan....harap ambil perhatian:)

sebenarnya hari khamis hari tu saya smpat berjumpa dgan hero saya...mak aih rasa nk pengsan je....hensem dgan baju melayu nya,dengan songkok nya comell gila la...and most yg paling saya suka tu dia ada bagi hadiah sikit...dia ckap jgn bukak lagi smpai balik rumah tapi maklum la klau kita dah dpat hadiah tu msti excited to the max nk bukak kan lagipun mlam tu saya tidur hospital...then bila dah dpat kebenaran dari dia untuk bukak hadiah tu apalagi dgan bangganya saya bukak....tau x dia bagi apa....Ya Allah saya rasa terharu sbb dia bagi barang yang saya x sangka dia nak bagi...dia bagi YASSIN,TASBIH n KAIN dia....wahhh dah la bau dia pulok tu...rasa nk pengsan kat situ je...bahagia sgt...:)
tapi hari tu dpat jmpa sekejap je...hmmm xmau la sdih betol...tapi terpaksa jgak xpelah nnti insyaAllah jmpa lagi....btw saya syg dia sgt Mohamad Mubarak Hamdan...thank sbb ad dgan saya:)